23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ny analyse: Danskerne ændrer kurs i supermarkedet

En ny analyse fra analyseinstituttet YouGov viser, at danskerne ændrer indkøbsadfærd i supermarkederne. Tilbud og kampagner bliver mere og mere afgørende for, hvordan forbrugerne handler, mens de store indkøbsture er på retræte

Danskerne bliver stadigt vildere og vildere tilbudsjægere, men de store indkøb er på retur.

I stedet tager forbrugerne på flere, kortere ture, når de handler. Og det stiller nye krav til supermarkederne.

Det er nogle af konklusionerne i en ny analyse fra analyseinstituttet YouGov.

Danske husstande tager i dag på indkøb 259 gange om året mod 232 gange i 2021 – en stigning på 12 procent. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.048|